If you’re sexy and you know it put your hands up in the air

  2012-03-01 / 18:14:15 / life /
Har precis kommit hem från min och Saras lilla mini road trip. åkte några varv runt i Hallsberg och diggade partymusik på högsta volm. Åkte först till brändåsen och åt på donken, sen åkte vi vidare till hallsberg. Stannade till vid Ica och köpte bröd till änderna, åkte till Marcus jobb men han hade redan slutat och åkt hem så då åkte vi hem till honom och på vägen så fick vi vänta i säkert 30 min på bommarna som vägrade åka upp. När vi kom hem till Marcus så hade han åkt tillbaka till sitt jobb för att tvätta hans mammas bil så då åkte vi dit igen så Sara fick pussa lite på honom, sen brummade vi hemåt. Sen gick vi ner till kumlasjön och matade dom små ankorna.
ganska händelserik dag. Imorgon är jag ledig från communicare och då vet jag inte vad som händer.
Jag funderar iallafall på att gå ner till maxi och köpa något gott och mumsa på framför en bra film ikväll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: