Day 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself

  2012-03-14 / 16:01:06 / listor/utmaningar /
1. Jag brukar kolla på nicelodeon
2. Jag har haft mototsfärgat hår
3. Jag livrädd för getingar/bin
4. Jag är rädd för att drunkna
5. Jag hatar att läsa
6. Jag älskar att sjunga (även fast jag inte är bra på det)
7. Jag är tokig i green day
8. Jag tar minst 100 ego bilder på mig om dagen
9. Igentligen borde jag skriva personligt brev till lidl nu
10. Jag älskar saw filmerna
11. Jag är rädd för tjejen från the ring filmerna
12.  När jag var mindre vågade jag hoppa 10an. nu vågar jag knappt hoppa 5an
13.  Jag sjunger framför spegeln varje dag när jag fixar mig
14. Jag är beroende av facebook
15. Jag älskar disney



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: