your promises look like lies in your eyes

  2012-01-11 / 16:19:22 / life /
Har precis kommit hem från Sara. Vi var nere på Maxi och köpte groggvirke, sugrör och balonger (haha) till förfesten på fredag, sen gick i hem till henne och fixade partylistan.
ååååh jag är så taggad, har inte vart ute på krogen på år och dar nu så det ska verkligen bli skit kul :d
jaja, nu ska jag fixa mig en egen party lista och tagga inför fredag medans jag morgondagens uppgift som vi fick från communicare idag!
Ciao ♥


Anonym

OMG OMG OMG! HITTADE BLAND ALLA SIDOR JAG PROVAT DEN BÄÄÄÄSTA DÄR MAN KAN TJÄNA PENGAR UTAN ATT DE DRAR AV SKATT :OOOOOOOOOOOOO

får mina 4705kr den 31 :DD

Kolla själv: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-snabbt-och-enkelt-funkar.html#comment

2012-01-13 @ 00:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: