nu faller den från himlen som en trasig ballong

  2012-01-22 / 19:00:53 / life /
I fredags så var jag på Strömpis med Malin. Det var 100% party och SATAN vad folk det var.
Träffade även Julia och Sofia där, trevligt trevligt.
och så träffade jag värdens gulligaste Anton som jag har smsat med ett tag men aldrig träffat förut så det var trevligt. kl 1 så bestämde vi oss för att vi inte orkade vara kvar längre så vi gick till donken och åt, sen hängde vi med Anton till bussstaionen, och sen drog vi vidare till södra där vi blev upp hämtade av Malins mamma.
i lördags så var det bakis dag så låg bara i sängen och kollade på andra avenyn typ hela dagen.
Idag så har jag städat mitt rum (städat bort Julen)  annars har det inte hänt så värts mycket som är värt att nänma.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: