jump for my love

  2012-01-28 / 15:28:17 / life /
Idag gick jag upp kl 10 skönt att ställa alarmet och inte sova bort hela dagen.
Åt frukost, kollade på 1 avsnitt av andra avenyn, starade 1 tvättmaskin sen packade jag träningsväskan och gick hem till Sara, sen drog vi vidare till gymmet och gymmade en timma och sen solade vi solarium i 20 min med, skit skönt. Längtar verkligen efter sommarn och värmen och vara bruuun.  På vägen hem så hoppade vi in på godisboden och köpte lite godis, har inte köpt godis där på ca 5år. Sen gick vi till maxi där jag köpte lite smink. sen gick hon hem till sitt och jag hem till mitt. Nu har jag precis ätit och nu ska jag bara slappa resten av dagen/kvällen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: