Let's get it on, yeah, y'all can come along

  2012-02-02 / 08:46:15 / life /
Sitter och tråkar på communicare just nu. Börjar om 25 min, ska typ kolla på någon dokumentär idag och sen diskutera kring den. Efter det så blir det eget arbete, och då ska ja söka praktik på ett x antal ställen, vilket betyder att jag måste övervinna min telefonfobi så jag törs ringa, får hppas på att jag inte svimmar.  Slutar kl 12, då blir det dirket hem och fixa nått att äta, städa/tvätta i väntan på att klockan ska bli halv 5, för då kommer Sara och hämtar upp mig med bilen och så bruammar vi vidare till Örebro och shoppar (eller ja, Sara shoppar) jag har inga pengar, så jag får nöja mig med att bara kolla på.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: