du bestämmer inte själv vem du blir kär i. lika lite bestämmer du själv över när kärleken tar slut!

  2012-02-21 / 00:01:09 / life /
Var ett tag sen nu.
Har inte hänt så mycket sen sist, men livet har rullat på som vanligt med communicare, träning, kompisar och allt som händer i en vanlig 19 årings liv. Malin är här just nu, vi ska snart ta och sova, och imorgon så åker jag Sara och Malin in till örebro för då ska jag tatuera mig. Vad det det blir kommer det bild på imorgon när den är klar ;)
nej nu ska jag krypa ner i min säng och sova. Kommer bli sjukt skönt efter det hårda TRX passet jag var på tidigare idag. Lär nog ha världen träningsvärk imorgon, men det är bara bra.
jaja, nog babblat från mig.
Tack och godnatt ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: