Dag 3 – En bild på dig och dina vänner

  2012-04-22 / 00:06:27 / listor/utmaningar /

Dag 1 – Berätta mer om dig själv

Dag 2 – Din kärlek

Dag 3 – En bild på dig och dina vänner

Dag 4 – Dina favoritappar

Dag 5 – En bild av en plats du varit på

Dag 6 – Bloggarna du läser

Dag 7 – En bild på dig för 1 år sedan och en på dig idag, skillnad?

Dag 8 – Hit vill jag åka innan jag dör

Dag 9 – En bild på dig som liten

Dag 10 – En bild på ditt första husdjur

Dag 11 – En bild på en familjemedlem

Dag 12 – Din favoritbild

Dag 13 – En bild som någon annan har tagit på dig

Dag 14 – En bild på dig som 10 år

Dag 15 – En inspirerande bild för dig

Dag 16 – Detta gör jag på helgerna

Dag 17 – En videoblogg

Dag 18 – Fem länder/städer du vill besöka

Dag 19 – Din favoritdag

Dag 20 – En bild på det du köpte senast

Dag 21 – En bild på dig som 4 år

Dag 22 – Nått som går på tv som du gillar

Dag 23 – Ditt favorit nagellack

Dag 24 – En bild på din data

Dag 25 – Skriv 5 saker om dig som du inte har skrivit på bloggen förr

Dag 26 – Din favorittid på året

Dag 27 – Fem bilder som beskriver vad du har gjort idag

Dag 28 – Bild på sminket du brukar använda

Dag 29 – Detta åt jag till frukost

Dag 30 – Ditt favoritgodis


 

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: