and were dancing on the edge of the Hollywood sign

  2012-03-21 / 14:04:14 / life /
Har vart lite off på bloggen dom senaste dagarna jag vet.

I förrgår så kom Sara förbi vid 12 och hämtade upp mig med bil, vi brummade runt lite hit och dit i kumla innan vi åkte vidare till kumla hallen för att äntligen (efter 3 veckors sjudom) komma igång med träningen igen. Blev tyvärr mest 2 timmar av flams och tramas. Efter det så åkte vi till Pålsboda, käka pizza och kollade på film, 1408 blev det. Riktigt bra film.  Var hemma i kumla igen vid 8 tiden.

Igår hände det inte ett jävla skit fram till kl 8 då jag bestämde mig för att dra hem till min syster och sova hos katterna eftersom att hon jobbade natt.

nu ska jag fixa nått att äta och kolla på dom sista avsnitten av vampirie diaries säsong 2



Anna MV Faye

Ojoj, så sjukt snygg ! :D

2012-04-14 @ 16:44:58
URL: http://annamvfaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: