Cause we gon' rock this club We gon' go all night

  2012-02-03 / 14:00:00 / life /
Ikväll blir det fest för hela slanten. Det blir dock nycktert för mig (har inga pengar) men det blir nog guld ändå, det bir det alltid när Sara är med ♥ Petronella kommer också förhoppningsvis.
kl 4 ska jag vara hemma hos Sara där vi ska göa oss iordning och små dricka lite tills vi drars vidare till bussen, vilket betyder att jag har ca 2 timmar på mig att duscha och välja ut vad jag ska ha kläder ikväll.
Funderar på att ta samma tröja som sist, eller om jag tar den rosa genomskinliga. hmmm! vilka problem jag har.


Sveriges egna Barbie

låt mig kommentera vad jag vill..det ser ju fett fult ut!

2012-02-03 @ 15:25:14
URL: http://casan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: