...

  2012-02-04 / 11:04:57 / life /
Det blev inte precis nyktert igår om man säger så.
Sara bjöd på 2 cider medans dom fortfarande kostade 25 kr, sen skulle hon bjuda mig på en fisherman shot, när vi står där vid baren och väntade på att få beställa så kommer det fram en kille och börjar prata med oss, sen efter en stund så säger han att han kan bjuda oss varsin shot och det tackar man ju inte nej till. Sen bjöd han oss på en massa drinkar hela kvällen, haha, ibland är det bra att vara tjej :) tyvärr så slutade det med att jag blev utslängd (utan anledning) Sara hände så klart med ut, och den där killen följde också med. Vi gick vidare till donken och fyllekäka, sen kom Marcus och hämtade oss, var hemma vid 3 och däckade direkt i sängen.
Har precis tagit mig upp är sängen nu (tack och lov att jag inte är den där typen som blir bakis, bara trött och jävligt seg) nu ska jag fixa nått att äta och sen ska jag ta mig en låååång dusch, jag stunker svett, blääää!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: